Obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení
    1.1. Identifikační údaje provozovatele webových stránek www.balooacademy.cz (Dále jen „webové stránky“): Jakub Baloun, IČO: 11767987, neplátce DPH.
    1.2. Kontaktní údaje provozovatele webových stránek: e-mail: info@balooacademy.com, tel.: (+420) 777 476 707.
    1.3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při uzavírání smluv mezi Jakub Baloun (dále jen „provozovatel“) a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „zákazník“) a platí pro všechny produkty a služby poskytované na webových stránkách zákazníkům.
    1.4. Tyto obchodní podmínky se stávají nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi provozovatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek.
    1.5. Znění obchodních podmínek může provozovatel měnit či doplňovat.
  2. Nabídky a objednávky
    2.1. Veškeré nabídky činěné provozovatelem vůči třetím osobám jsou nezávazné, pouze informativního charakteru a nejedná se o návrh provozovatele na uzavření smlouvy ve smyslu §1732 odst. 2 občanského zákoníku.
    2.2. Pro účely těchto obchodních podmínek se „produktem“ či „službou“ rozumí veškeré produkty či služby nabízené provozovatelem.
    2.3. Jako „objednávka“ je chápána rezervace online doučování či koupě online kurzů na webových stránkách.
    2.4. Smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem vzniká na základě objednávky zákazníka, potvrzením objednávky provozovatelem a uhrazením celé platby za produkty či služby, a to v souladu s těmito obchodními podmínkami. Pro uzavření smlouvy je nutné potvrzení objednávky zákazníka provozovatelem, a to zasláním potvrzení objednávky písemnou formou na email zákazníka, nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak.
    2.5. Objednávku lze učinit pouze písemnou formou, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Písemná forma je zachována i při použití elektronické pošty. Objednávka zákazníka je účinná okamžikem jejího písemného potvrzení provozovatelem zákazníkovi.
    2.6. Objednávka zákazníka musí obsahovat dostatečné údaje pro identifikaci zákazníka (jméno a příjmení, telefonní číslo a emailová adresa) a identifikaci objednávaného produktu či služby.
    2.7. Jakékoli změny či doplnění objednávky jsou účinné okamžikem jejich písemného potvrzení zákazníkovi provozovatelem či provedením takové změny při plnění objednávky.
  3. Cena
    3.1. Cenou za služby a produkty se rozumí cena uváděná na webových stránkách, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
    3.2. Cena za služby a produkty představuje cenu včetně DPH 21 %.
    3.3. Zákazník má možnost platit v následujících měnách: CZK.
  4. Způsob platby a platební podmínky
    4.1. Zákazník zaplatí kupní cenu za produkty a služby, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, platební kartou prostřednictvím platební brány Stripe, nebo převodem příslušné částky na bankovní účet provozovatele.
    4.2. Za okamžik zaplacení ceny za službu či produkt zákazníkem se v případě bezhotovostní platby považuje připsání příslušné částky, a to v plné výši, na bankovní účet provozovatele.
    4.3. V případě, že nedojde k úhradě v souladu s těmito obchodními podmínkami, či dohodou smluvních stran, nevznikne zákazníkovi nárok na zpřístupnění nebo zaslání objednaného produktu či na účast na objednané službě, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
    4.4. Při prodlení zákazníka s platbou je provozovatel oprávněn odložit plnění svých povinností ze smluvního vztahu do doby plného uhrazení dlužné částky, a to i v případě jiných smluv uzavřených se zákazníkem. V případě nesplnění povinností zákazníka v dodatečné lhůtě 5 pracovních dní je provozovatel oprávněn od smlouvy odstoupit, a to i od jiných smluv uzavřených se zákazníkem.
    4.5. Platby provedené zákazníkem jsou provozovatelem započítávány nejprve na úhradu nejstarších dlužných částek.
    4.6 Platební podmínky pro rezervaci online doučování se řídí obchodními podmínkami StudyHub Online s.r.o. (viz https://studyhub.cz/obchodni-podminky.pdf).
  5. Práva a povinnosti provozovatele
    5.1. Provozovatel má právo měnit rozsah a funkčnost produktů a služeb. Ty mohou být úpravami omezeny či odstraněny. Provozovatel není povinen o těchto změnách informovat zákazníka a zákazníkovi tudíž nevzniká nárok na náhradu škod plynoucích ze změn rozsahu a funkčnosti služeb.
    5.2. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit ceny produktů a služeb. Změna ceny je účinná od okamžiku, kdy byla nová cena uveřejněna v příslušné sekci webových stránek.
    5.3. Provozovatel nezaručuje nepřetržitou dostupnost a úplnou funkčnost všech služeb a neodpovídá za jakoukoli škodu, která zákazníkovi může vzniknout v souvislosti s využitím služeb.
    5.4. Na veškeré online kurzy se vztahuje Zákon č. 121/2000 Sb. Zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). Stahování online kurzů a jejich poskytování třetím osobám mimo webové stránky www.balooacademy.cz je považováno za trestný čin a porušením této podmínky může být mimo jiné zablokován zákaznický účet bez nároku na náhradu za zaplacený obsah.
  6. Reklamační řád a informace o záruce
    6.1. Zaplacenou objednávku online doučování lze stornovat nejpozději 24 hodin před termínem uskutečnění lekce. Objednávku je nutno stornovat kliknutím na tlačítko „Zrušit rezervaci termínu“ v emailu s potvrzením objednávky a po následném přesměrování na stránky rezervačního systému Start Booking kliknutím na tlačítko „Confirm Cancel“. V takovém případě bude částka za událost vrácena na příslušný účet zákazníka, a to do 14 pracovních dnů ode dne oznámení storna objednávky provozovateli.
    6.2. V případě že se zákazník z jakéhokoli důvodu nezúčastní rezervované lekce online doučování, o tuto lekci přišel a nemá nárok na vrácení peněz.
    6.3. Zaplacené lekce doučování jsou nepřenosné, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
  7. Odstoupení od smlouvy
    7.1. Provozovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy zejména v případě, že se zákazník nedostaví na určené místo konání služby včas, nebude respektovat pokyny lektora či svým chováním bude znemožňovat lektorovi vykonat službu v náležité kvalitě.
    7.2. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně.
    7.3. Odstoupení od smlouvy je účinné dnem doručení oznámení o odstoupení druhé smluvní straně.
  8. Ochrana osobních údajů
    8.1. Osobní data zákazníka jsou důvěrná a jsou zpracovávána provozovatelem pouze za účelem vyřízení objednávky zákazníka a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení zákazníkovi.
    8.2. Některé údaje poskytnuté zákazníkem při využívání internetového obchodu mohou mít povahu osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“). Zákazník souhlasí s tím, aby provozovatel shromažďoval osobní údaje zákazníka uvedené při objednávce, zpracovával je a uchovával, a to jako správce ve smyslu ZOOÚ.
    8.3. Provozovatel se plně řídí ZOOÚ a činí vše pro to, aby osobní údaje poskytnuté zákazníka chránila.
    8.4. Kromě údajů úmyslně sdělených zákazníkem v rámci rezervace online doučování nebo objednání online kurzů provozovatel nezpracovává ani nezískává žádné další informace o zákazníkovi.
    8.5. Veškeré údaje získané od zákazníka jsou určeny pouze pro odpovědné pracovníky provozovatele a slouží výhradně k účelům provozovatele. Provozovatel tyto údaje neprodává, nepronajímá, ani jiným způsobem nepředává třetím osobám.
    8.6. Provozovatel učiní maximum pro to, aby ochránil data zákazníka před zneužitím, a nebude je bez souhlasu zákazníka poskytovat třetím osobám. Tento závazek se nevztahuje na údaje, které může požadovat Policie České republiky či jiné státní orgány podle platných právních předpisů.
    8.7. Zákazník uděluje souhlas se shromažďováním, uchováváním a zpracováváním poskytnutých osobních údajů po dobu neurčitou. Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.
    8.8. Zpracováním osobních údajů zákazníka může provozovatel pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.
    8.9. Zákazník si je vědom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může kdykoliv odvolat písemným oznámením doručeným provozovateli. Po dobu, na kterou je souhlas udělen, má zákazník právo na informace o zpracování jím poskytnutých osobních údajů, zejména právo žádat provozovatele o vysvětlení, odstranění závadného stavu včetně blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidace osobních údajů a právo obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů. Zákazník je oprávněn požadovat informaci, jaké osobní údaje o něm provozovatel zpracovává, a to v rozsahu stanoveném ZOOÚ. Informace bude poskytnuta bez zbytečného odkladu za přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí takové informace.
    8.10. Provozovatel si vyhrazuje právo použít kontaktní údaje zákazníka k zasílání informací důležitých pro plnohodnotné využití jím poskytovaných produktů a služeb, a to v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, s čímž zákazník souhlasí. Každý zákazník má právo zasílání těchto informací ze strany provozovatele kdykoliv zakázat, a to odpovědí na kteroukoliv ze zaslaných zpráv.
  9. Ujednání o mlčenlivosti
    9.1. Smluvní strany se zavazují zachovávat povinnost mlčenlivosti o důvěrných informacích druhé smluvní strany vůči třetím osobám, s výjimkou případů, kdy si tyto informace vyžádá soud či jiný oprávněný orgán.
    9.2. Smluvní strany se zavazují, že zajistí, aby zpřístupnění důvěrných informací bylo vyhrazeno pouze pro ty zaměstnance, kteří je musí vzhledem ke své pracovní náplni znát a aby tito zaměstnanci byli zavázáni zachovávat o důvěrných informacích mlčenlivost.
    9.3. Smluvní strany ujednávají, že zajistí dodržení povinnosti zachovávat mlčenlivost i ze strany třetích osob účastnících se naplňování účelu jednání mezi smluvními stranami.
    9.4. V případě, že smluvní strana poruší povinnost vyplývající z ustanovení této smlouvy, plně odpovídá za škodu, kterou tím způsobila a je povinna ji v celém rozsahu nahradit.
  10. Závěrečná ujednání
    10.1. Smluvní strany výslovně prohlašují, že tyto obchodní podmínky uzavřely po důkladném seznámení se s jejich obsahem, svobodně a vážně, přijímají je, přičemž práva a povinnosti v nich stanovené se zavazují dodržovat.
    10.2. Jsou-li některá ustanovení obchodních podmínek neplatná, nemá tato neplatnost vliv na platnost ostatních ustanovení těchto obchodních podmínek.
    10.3. Veškeré právní vztahy mezi smluvními stranami se řídí českým právem.
    10.4. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 9. 2021.

V Havířově dne 1. 9. 2021

Odkazy

info@balooacademy.com

(+420) 777 476 707

IČO

11767987

Sociální sítě

IČO

info@balooacademy.com

(+420) 777 476 707

11767987

Sociální sítě